Hírlevél

Email:

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerubb (és legolcsóbb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (30/832-77-03) vagy e-mailben (rendeles@hartmannbolt.hu) is leadni rendelést.

2. Lehet telefonon rendelni?

Igen a +36-30-832-7703-as telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítést.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?

A Webáruház bármely oldalán a bal oldali „BEJELENTKEZÉS” menüben található „Szeretnék regisztrálni” feliratra kattintva lehet regisztrálni. E-mail cím és jelszó megadását követoen a regisztráció sikerességérol e-mail értesítést küldünk.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?

A rendelés menetét szemlélteto diasor megtalálható a „Rendelés és szállítás” fül alatt.

5. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelés leadásakor a következo módozatok közül lehet választani: - személyes átvétel: Kontakpont - Újpest, Petofi Sándor utca 22. - házhozszállítással / futárszolgálattal: Budapesten elsosorban saját embereinkkel vagy futárral szállítunk házhoz. Postázni csak külön kérésre postázunk (plusz költséggel). Vidékre elsosorban postázunk, de a rendelések függvényében házhoz is szállítunk (ekkor is a postai díjak kerülnek felszámításra.).

6. Hogyan fizethetek?

Kétféle módon lehet fizetni: - a termék készhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak / pénztárosnak lehet kifizetni a vételárat. Ebben az esetben 490 Ft utánvételi díjat (készpénz kezelési) költséget számolunk fel! - Banki eloreutalással: ekkor a pénz jóváírását követoen küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket. Ekkor nem számolunk fel készpénz kezelési költséget.

7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni? Sajnos nem. Nem áll módunkban vényt (receptet) elfogadi. 8. Bankkártyával fizethetek?

Egyelore csak készpénzzel, vagy banki utalással, de dolgozunk rajta.

9. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. „Fogadott” e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdodött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

10. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidoben dolgozzuk fel, ezért elofordulhat, hogy a munkaidon kívül leadott rendeléseket csak a következo munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszeru ellenorizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Érdeklodjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 30 /832-7703.

11. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévo termékek azonnal átvehetok a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévo terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérheto, azaz rendelendo tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

12. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A kiszállítás díját a Megrendelés visszaigazolás levél mindíg tartalmazza. Az alábbi táblázat foglalja össze lehetséges díjakat:
SszTelepülés(ek)Fizetés módjaLeírásKiszállítás díjaKedvezmény
(1)BudapestUtánvételÁltalában futár viszi a terméket. Fizetni a futárnak a helyszínen, a termék átvételekor számla alapján kell.650,- Ft4999,- Ft feletti rendelések esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
(2)BudapestBanki eloreutalásFizetni banki átutalással, díjbekéro alapján kell.A számla a csomagban lesz, amelyet futár kézbesít (neki már nem kell fizetni!).650,- Ft
(3)Budapesten kívülUtánvételA csomag utánvéttel kerül elküldésre, és a termékek árát a postásnak/futárnak kell kifizteni a csomag átvételekor.A számla a csomagban lesz.1640,- Ft29999,- Ft feletti rendelések esetén a szállítási költséget átvállaljuk!
(3)Budapesten kívülBanki eloreutalásFizetni banki átutalással, díjbekéro alapján kell.A számla a csomagban lesz, amelyet posta/futár kézbesít (neki már nem kell fizetni!).1190,- Ft


A megadott díjak csak és kizárólag a Szolgáltató által megadott idopontokban történo kiszállítás és az áru megvásárlásával létrejött ügylet esetén érvényesek. Minden más esetben (azaz a Vevo határozza meg a szállítás idopontját) utánvétel esetén 1640,- Ft (1291,- Ft + ÁFA), míg banki eloreutalás esetén 1190,- Ft (937,- Ft + ÁFA) a szállítás költsége. (ettol eltéro díjszabások, akciók a weboldalon találhatók).

13. Lehetoség van-e hitelre vásárolni?

Nincs lehetoség.

14. Utalványt is elfogadnak?

Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

15. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

A rendelés leadását követoen vagy: - hívja a központi számunkat: +36 / 30-832-7703 és kérje a rendelésének módosítását. - E-mailben jelezze módosítási szándékát - Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelozo munkanap 16 óráig van lehetoség a rendelés módosítására.

16. Hol tudom az adataimat megtekinteni?

Bejelentkezés után az „Adataim” menüpont alatt, a „Saját adatatok” menüpont kiválasztásával.

17. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Az adatok módosítására bejelentkezés után az „Adataim” menüpont alatt van lehetoség.

18. Hol találom a nyitott rendeléseimet?

Bejelentkezés után a „Rendeléseim” menüpont alatt.

19. Hogy muködik a kereso?

A keresés mezobe írja be a keresendo kifejezést és nyomjon entert, vagy kattintson a mezo alatti „Keresés” gombra.

20. Milyen csomagolásban kapom meg a terméket?

Az inkontinencia termékeket mindíg diszkrét barna papírdobozban szállítjuk elzárva a kíváncsi szemek elol. A csomag feladója minden esetben a Progi-MED Kft, nem a HartmannBolt.hu webáruház.